[RA] poldek --upa --upgrade-dist - brak modules

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 3 Lut 2004, 10:48:17 CET

Dnia pon 2. lutego 2004 23:18, PLD Linux napisał:

> ja chyba jakiś inny jestem bo dalej to samo...

To, że wstaje poprzedni kernel świadczy o złej zawartości w mbr czy gdzie to
tam siedzi...
Czyli jakby nie zostało uruchomione lilo i wpisy odnoszą się do starego
kernela który właściwie dla systemu plików już nie istnieje ale lilo wie
oczywiście gdzie jego kości na dysku leżą :-)
Instalujesz najpierw PLD z pld.org.pl? (tak wnioskuję z pierwszego posta)
Ja czasem też tak robię, bo mam taką starą płytę z L+,
potem zmiana w poldek.conf na ftp.pld-linux.org,
"podlek" (ściąganie indeksów),
"poldek --upgrade-dist; lilo" i działa.
Więc chyba robimy to samo...

Grzegorz Pietrzak