Takie tam.... BSD...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 3 Lut 2004, 19:19:23 CET

Użytkownik Paweł Żurowski napisał:

> interesujace pytanie na pld-users-pl w pld-LINUX.org...
> no coz... proponuje DOS 2.0 ;)

Ech... a ja powaznie sie pytam. No coz... liczylem na opinie
"twardzieli" co z nie jednego pieca chlebek jedli i ich przekonaniu
dlaczego akurat PLD to ta "lepsza" alternatywa.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.