10_httpd.conf

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Wto, 3 Lut 2004, 19:24:18 CET

Użytkownik Luko napisał:

> wlaczyc

> temat.

> Rozwiązanie jest bardzo proste należy ściągnąć poldkiem
> apache-mod_dir-1.3.29-3 i na tym koniec ;]

chyba sie mylisz (albo ja ) ja zrozumialem ze on ma juz sciagniety i
zainstalowany
apache-mod_dir i teraz zawsze albo widzi zawartos index.* albo 403
wiec raczej bedzie chodzilo o pliczek .htaccess znajdujacy sie w danym
katalogu co chcesz przejzec
tak by otrzymac zapis spis katalogu plikow w postaci

myle sie?

Name                     Last modified    Description

Parent Directory ftp.kde.org           04-Mar-2003 13:16     -
mirrors/ ftp.kde.org/mirrors/           29-May-2003 23:29    -  Mirrori:
kernel.org, mysql.com, kde.org
misc/                                                   30-Sep-2003
20:04      -  Arhiva Linux softvera
pub/          30-Sep-2003 20:03
-
Apache/1.3.28 Server at ftp.linux.org Port 80

tylko ze nie wiem co do tego pliczku wpisac
ktos wie?

--
pozdrawiam