Takie tam.... BSD...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 3 Lut 2004, 20:19:12 CET

Witam.

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:

> Za późno :-P. Powiedz sam czy postawione na początku wątky pytanie nie
> mówi dużo o pytającym?

Co mowi konkretnie? Znam PLD nie znam BSD... pytam szukajac osob, ktore
byc moze przeszly z BSD na PLD i chcialem wiedziec dlaczego, badz osob
ktore znajac oba systemy potrafia rzeczowo okreslic roznice, zalety i
wady. Co do nasmiewania sie, to moze maskujesz jakies swoje kompleksy?
Jak nie masz nic madrego do powiedzenie to proponuje EOT.

Czy jak zapytalbym jaki jest najlepszy proc na serwerek to tez glupie
pytanko? Mam do wyboru przeciez cala game, ale nie wiem jakie sprawiaja
problemy. Pewnie nie pownieniem pytac bo to ozbacza ze nie mam pojecia
co to procesor i na pewno rzadnego nigdy nie uzylem. Nadazam za twoja
logika? CYA, EOT.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.