instalacja - problem

PLD Linux pld_linux w op.pl
Wto, 3 Lut 2004, 23:39:52 CET

>dawno dawno temu kiedy pld byl jeszcze raczkujacym systemem, postawilem
>na nim server, system niestety nie sprawowal sie dobrze - zaminilem go
>na inny. Od tego czasu minely juz jakies 2 lata, postanowilem dac mu
>kolejna szanse i znow rozczarowanie :/
>Instaluje zgodnie z instrukcja na stronie
>http://www.inf.sgsp.edu.pl/~bonder/ , link z http://www.pld.org.pl.
>Pisze tam ze wystarczy sciagnac plik
>ftp://ftp.pld.org.pl/iso/1.0/i386/pld-i386-base.iso, a reszre
>doinstalowac z netu. Sciagam plik, wypalam, instaluje. Juz pod koniec
> [...]

http://pld-linux.org, ftp.pld-linux.org - opisy w faqu
rozwiązanie? nie instaluj 325 pakietów skoro masz płytke base.
walcz walcz... tez się raz poddałem teraz juz 11 raz instaluje (w ciagu
2dni) PLD. dzisiaj dopiero do mnie doszło ze po dołozeniu dysku scsi do
kontrolera na płycie a nie do raidu na pci zgubił mi się... musze jeszcze
się troche nauczyc:)
pozdro, miłej instalacji i duuużych stransferów.