Takie tam.... BSD...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 4 Lut 2004, 12:08:39 CET

Witam.

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:
> http://www.over-yonder.net/~fullermd/rants/bsd4linux/bsd4linux1.php

Dzieki... czegos takiego szukalem.

> Trochę tak - bo mógłbym napisać: najszybszy. Pytanie tylko czy nie
> wystarczy np. Athlon XP a zaoszczędzone $$ lepiej wydać na RAM albo
> piwo. Czyli znowu kwestia wymagań.

Podazamy ta sama logika.... strata na wydajnosci proca o jakies 10% daje
  oszczednosc w kasie na poziomie 512MB RAM. W piwie stosunek jest
jeszcze lepszy. Dziekuje za artykul i przepraszam za strate zimnej krwi.
Przy okazji- samo pytanko nie mowi nigdy o pytajacym zbyt duzo. Dopiero
cel jego zadania...

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.