Takie tam.... BSD...

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 4 Lut 2004, 12:52:01 CET

On Wed, 4 Feb 2004, Michal Abramowicz wrote:

> Poważnie ? Kupiłeś licencję na SCO_linuksa ;-) ?

Nie, na głowę jeszcze nie upadłem, zwłasza że chcieli za to 600 Funtów!
W marcu zeszłego roku byłem na takim spotkaniu organizowanym przez SCO
i się mi 'dostał': "SCO Linux Server v4.0". ;) Już wtedy coś wspominali
o 'ochronie swoich dóbr intelektualnych', a w maju wiadomo co zrobili.
--
pzdr
Stacho Pal