Ra i PHP-4.3...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 4 Lut 2004, 15:33:59 CET

On Wed, 4 Feb 2004, Jacek Osiecki wrote:

> Czy ktoś się bawił w kompilowanie nowego PHP'a pod Ra?
> Z powodu braku antialiasingu w php 4.2.3 będę musiał zastosować na serwerach
> właśnie nowe php-gd... :-/

Zacząłem sprawdzać co by się dało zrobić i... ech.
Nawet gd nie da się przekompilować, bo wymaga nowego autoconfa, automake'a i
libtool... Tych z kolei się nie da przekompilować, bo wymagają do tego
nowego rpm. rpm znowu w ogóle nie da się przekompilować na obecnym rpmie, bo
wymaga dużo nowszego... :-/

Jakieś pomysły? Bo chyba zbliżam się do momentu gdzie będzie konieczne
przekompilowanie PHP z oryginalnego tar.gz i zepsucie bazy pakietów :(
Na AC nie mam ochoty przechodzić, zbyt ryzykowne w przypadku serwera
produkcyjnego... :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki