Samba 2.2.8 + cups 1.1-14 + WindowsME

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 4 Lut 2004, 16:00:48 CET

Szanowni koledzy/koleżanki,
mam sobie sieć jak w temacie,
poprzez smbclient \\\\pc\\drukarka -P mogę wydrukowac plik na drukarce,
a jak w cupsie konfiguruje smb://workgroup/pc/drukarka lub
smb://user:pass@pc/drukarka lub inne kombinajce, powyższych,
to dostaję ładnie error-client-not-authorized

czy ktoś może coś podobnego robił ?
Uwaga! Z windows 98 bez problemowo mi taka konfiguracja idzie, nawet do XP
Prof. potrafię drukować, ale z ME nie miałem styczności, dlatego
też pytam się, czy ktoś może to przewalczył ....
A i proszę .... nie odsyłajcie mnie do M$ Client contact Center ....

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej