syslog-ng

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 4 Lut 2004, 17:22:25 CET

On Wed, 4 Feb 2004, Szymon 'trasher' K wrote:
> Jak chcesz zrobić powiadomienie o zmianie ipka dla neo, to możesz
> napisać skrypt shell'owy, dać mu +x (prawa execute) i wrzucić do
> /etc/sysconfig/interfaces/up.d/ppp/
> Po każdym rekonekcie wszystkie skjrypty z tego katalogu są
> automatycznie uruchamiane.

Dzięki, to cenna informacja, nie wiedziałem tego! :)
Jednak żeby z tego skorzystać, trzeba być zarejestrowany
na DynDNS, No-IP, czy dyn.pl . Pozatym 'ficzer' z syslog-ng
można wykorzystać do innych celów, to neo tak na poczekaniu
wymyśliłem, np. laptop pobierający adres IP via DHCP (link up).
--
pzdr
Stacho Pal