[Ac] KDE i locale

Śro, 4 Lut 2004, 23:31:54 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Witam!
>Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zmusić do działania język polski w KDE 3.2?
>Widzę pliki kde*i18n*, ale one zawierają wszystkie języki - jak zmusić KDE,
>aby "przestawiło się" na język polski? (póki co mam jeszcze taką paczkę
>kde-i18-pl-baaardzo_stara, ale tam brakuje już wielu rzeczy...)
>
>pozdrawiam

Kieeedyś dawno ściągałem sobie zwykle z jakiegoś mirrora paczkę i18-pl
dla kde.
Kompilacja nigdy nie trwała dłużej niż minutę.  Tyle, żeby ustawić
odpowiedni prefix.
W tej chwili mam jeszcze z nest'a kde-i18n-pl-3.1.93.031107-1i nie
usuwam ;).

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org