[Ac] KDE i locale

Tomasz Kowalczyk kowalczt w ee.pw.edu.pl
Śro, 4 Lut 2004, 23:50:28 CET

Dnia śro 4. lutego 2004 23:40, Adam Gapiński napisał:

> No to ja wiem - w Ra tak było... A jak będzie w Ac?

dzis kolega napisze 100x "czytac ze zrozumieniem" :P
kde-i18n-Polish != kde-i18n-pl
to pierwsze jest juz nowe, do kde3.2.0
(zrodlo kde-i18n.spec)

> No fakt nawet jest zahaszowane to w tym pliku. Jeśli dobrze rozumiem
> to odhaszowanie tego spowoduje, że rpm nie zainstaluje innych lokali
> niż pl i en, a bez tego makra będą wszystkie - tak?
> Jak zainstaluje wszystkie lub tylko pl i en to jak przekonać KDE,
> żeby używało pl, a nie en?

ehhhhh, jak masz LANG=pl_PL to bedzie bralo automagicznie:)
a jak nie to da sie w centrum sterowania ustawic.

Tomasz Kowalczyk
Linux Registered User #250866
gg:253480 ipv6only->http://tyson.bm6.pl