[Ac] CUPS i hpdj3420 na usb

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 5 Lut 2004, 11:29:36 CET

On Wed, Feb 04, 2004 at 03:12:57PM +0100, Grzegorz Pietrzak wrote:
> Mam drukareczkę hpdj3420.
> Biedaczka ma tylko usb.a
[..]
> I dalej: ściągnąłem odpowiedni ppd do mojej drukarki
> z linuxprinting.org, uruchomiłem sobie CUPS-a
[..]
> No ale wydrukować nie mogę nic.

Coś podobnego ostatnio przerabiałem. W /etc/cups/cupsd.conf
zmień LogLevel na "debug". Po zrestartowaniu cupsd i próbie
wydruku w logach cupsa zobaczysz czego ci brakuje. Zainstaluj
wtedy odpowiedni pakiet  (albo pakiety) i powinno działać.
Może się nawet okazać, że wcale nie musiałeś PPD ściągać, bo w PLD już
jest.

Pozdrowienia,
	Jacek