dziwne zwiechy X :-(

Czw, 5 Lut 2004, 12:39:10 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Łukasz Maśko, wystukała:

>Mozliwe, choć rozumiałbym gdyby to się działo podczas używania OpenGL, ale
>nie przy zmianie wielkości okienka w KNode :(
>
>pozdrawiam

Ja rzeczywiście mam athlona i wątek sprzed paru tygoni pamiętam, a
nieważne, czy aplikacja akurat korzysta z glx, czy nie.
Stery nvidii niestety nie są stabilne.
Objawy są identyczne niestety (tzn. były - u mnie teraz jest ok).
Dmesg może ci nic nie pokazywać. U mnie na 2.4 też nigdy nic takiego nie
pokazywał.
Dopiero na 2.6 (ale w tej chwili na szczęście nie) - pewnie to kwestia
którejś z nowszych opcji debugowania w jajku? Może ktoś wie dokładniej
której.
Rady:
1) Przeczytać doce nvidii - opcja NvidiaAGP czy jakoś w XF86Config. U
mnie niestety to strasznie muliło X'y.
2) Przeczytać to, co piszą na http://minion.de
3) Spróbwać zmiany wersji sterów - dla kart starszych od najnowszych :D,
czyli <= ti4800 (tak szacuję) wyniki wydajności powinny być takie same
ze sterami od 4496 wzwyż.
4) Ew. popróbować również zmiany kernela i wówczas dobierać stery.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org