iptables

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Czw, 5 Lut 2004, 12:41:41 CET

2004-02-05 napisal(a) Pan(i)

KG> skoro jest spec, to czemu nie mam paczek? Jeśli w tym specu są błędy to
się nie zbuduje :>>

jak pisalem nie jestem developerem i nie wiem dlaczego nie ma akurat
iptables zbudowanych...ale np jednym z powodow moze byc to iz sa to
paczki ktore trzeba przetestowac przed wrzuceniem do glownego katalogu
(najpierw do testing, potem do ready i dopiero na koniec tam gdzie
bedzie to lezalo na zawsze...to trwa) drugim i jak mi sie wydaje
wazniejszym powodem braku akurat iptables jest to ze podjeto decyzje,
ze podstawowym kernelem dla ac bedzi 2.6 i z tego co wiem Cieciwa
pracuje aktualnie wlasnie nad tym kernelem, wiec bezsensu jest
budowanie pakietow zaleznych od 2.4 skoro docelowo ma byc 2.6, trzeba
zajac sie dopracowywmaniem tego co ma byc na stale w dystrybucji...ale
to tylko taki moj belkot dobrze by bylo jakby sie wypowiedzial ktos
kto w tej dystrybucji dziala aktywniej niz ja ;-)

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"