cups+samba

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 5 Lut 2004, 15:24:36 CET

On Thu, Feb 05, 2004 at 03:01:25PM +0100, Krzysztof Garus wrote:
> witam,
>
> Chcę drukować na drukarce podłączonej pod windowsa.
>
> Skonfigurowałem co umiałem, robię test a
> http://localhost:631/printers/hp?which_jobs=completed pokazuje mi zawsze
> "cancelled". W /var/log/cups/* widzę tylko rozmowę z przeglądarką.
>
> Gdzie szukać przyczyny?

po zmianie w device URI na numerek IP pokazał się błąd:
"Unable to connect to SAMBA host, will retry in 60 seconds...ERROR:
Connection failed with error NT_STATUS_UNSUCCESSFUL"
Device URI: smb://aaa.bbb.ccc.ddd/hplaserj/

i iptraf nie pokazuje żadnego ruchu
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/