problem z logowaniem jako zwykly urzytkownik

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Czw, 5 Lut 2004, 19:14:25 CET

On Thu, Feb 05, 2004 at 05:51:55PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Thu, 5 Feb 2004 17:49:30 +0100
> Adam Gapiński <adas-news w artikon.one.pl> wrote:
>
> [...]
>
> trzeba to zgłosić do BTS! ;)

I z czego te wszystkie dowcipy.

Osobiście zupdatowałem kiedyś Ra do DC.
Z takim właśnie skutkiem.
Co ja się nalatałem po configach.
Uprawnienia do połowy plików w systemie sprawdziłem.
I...
Musiałem wyjechać (sam miałem nesta - to DC było dla mojej siostry,
bo _stabilniejsze_ i _pewniejsze_ - hihi).
Później zainstalowałem w to miejsce AC.
I do tej pory nie wiem, dlaczego to tak działało.
Zwykły user był be i już.
WK