Zapis dłuższych plików po sambiena Linux-a (chyba było )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 6 Lut 2004, 01:22:03 CET

Dnia czwartek 05 luty 2004 23:40, Marek Guevara Braun napisał:
[...]
> A jak przesyłasz czymś innym np. netcatem[1] lub ssh[2] to pliki
> przechodzą całe? Czy między komputerami jest "czysta" sieć - czy
> też jakieś VPN-y, tunele SSL ...?
Między komputerami jest tylko mały domowy routerek Surecoma (tani, bez
fajerwerków, ale działa poprawnie). ssh idzie bez pudła, bez zgrzytów. Jak
na kliencie jest Win2K to też nie ma kłopotów. Netcata nie próbowałem.
Najwyraźniej problem leży w smbfs po stronie klienta, bo jak się "ręcznie"
przez smbclienta podłączyłem, to idzie jak burza (ponad 50Mbitów/sec). A
ten sam plik po podmontowaniu eksporta na smbfs - przerywa co chwilę.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498