cups+samba

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 6 Lut 2004, 09:30:52 CET

On Thu, Feb 05, 2004 at 08:49:02PM +0100, Adam Jurkiewicz wrote:
> Dnia czw 5. lutego 2004 15:24, Krzysztof Garus napisał:
> to co tu było to nie wiem ...
> w uri nie może być ip, musi być nazwa pc windowsowa, i do tego
> linux musi ja poprawnie rozwiazywac na ip (ja dodaje do hosts).

a jeśli są konflikty między dsn a samba (u mnie akurat niema)?

> aby smbclient -L nazwa_pc pokazał listę shares .... :-)

smbclient -L host -U user
[ + hasło ]

wyświetla porządane:
hpLaserJ       Printer   hp LaserJet 1300 PCL6

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/