problem z logowaniem jako zwykly urzytkownik

Tomasz Zdrojewski tom w oitbd.pl
Pią, 6 Lut 2004, 14:05:42 CET

Witam

W Twoim liście datowanym 5 lutego 2004 (17:33:23) można przeczytać:

> Mam PLD 2.0 test

> Nie moge zalogowac sie w trybie tekstowym jako urzytkownik. Morzliwe
> jest tylko logowanie jako root. Pozniej mozna przejsc komenda: su
> urzytkownik na urzytkownika ale nie mozna np bedac urzytkownikiem su
> inny_urzytkownik

> Czy ktos mial juz ten problem?

Ja miałem :) po zainstalowaniu AC z iso. Pomogła reinstalacja bash-a.
(jeszcze pare pakietów szlo z błędami z iso, ale nie pamiętam jakie)

--
Pozdrowienia,
Tomek Zdrojewski