Certyfikat SSL

Marek Dąbrowski marek.dabrowski w infor.pl
Pią, 6 Lut 2004, 16:34:31 CET

Kłaniam się

Uruchomiłem stunell dla pop3. Wygenerowałem sertyfikat SSL. Przy
pierwszym połączeniu prosi o akceptacje itd.Mogę wysłać i odebrać
pocztę, ale co pewien czas (używam Mozilli) pojawia mi się komunikat:

"Błąd zabezpieczeń: niezgodność domeny.
Podjęto próbę połączenia z "xxx.xxx.xxx.xxx" (IP), jendakże
przedstawiony przez witrynę certyfikat należy do "administratorzy". Jest
to możliwe, jakkolwiek mało prawdopodobne, że osoba trzecia próbuje
przechwycić komunikację z tą witryną."

To jest standardowy komunikat dla certyfikatów generowaych samodzielnie,
czy w samym certyfikacie trzeba coś skonfigurować?

Pozdrawiam
Marek