Baaaarrrrrdzo wolne polaczenie poprzez ssh

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Sob, 7 Lut 2004, 11:17:46 CET

Witam.
Co moze byc przyczyna ze jak lacze sie poprzez ssh (z sieci lokalnej) z
serverem to czasami wydaje mi sie ze sie zawiesil i nie dziala - odpowiedz
serwera na proste komunikaty typu df -h ls czy mkdir itp trwa wieki (okolo
minuty) - to samo z sieci zewnetrznej.
http odczytuje blyskawicznie. ftp tez (w sieci lokalnej)
nie mam mozliwosci podpiecia monitora wiec nie wiem co tam sie aktualnie
dzieje. W logach nie znalazlem niczego dziwnego
iwi