k3b - co namieszałem?

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Sob, 7 Lut 2004, 16:38:46 CET

Dnia sob 7. lutego 2004 15:03, Adam Gapiński napisał:
> Witam!
> Coś mi zamotało się w K3B. Próba wypalenia płytki kończy się tak:
> [...]
> /usr/bin/mkisofs: Resource temporarily unavailable. cannot fwrite 53248*1
>
> Nie jest to wina (chyba) uprawnień, bo z root'a też tak ma.
> Nagrywanie pod xcdroastem idzie jak burza.
> Nagrywarka na emulacji scsi, jajo 2.4.24 z AC
>
> pozdrawiam
Właśnie od jakiegoś czasu też mnie to trapi (co prawda u mnie fwrite 2048 i
nagrywarka po ATAPI bez emulacji SCSI). O tyle dziwne, że np. skasowanie
płytki CDR/W działa. Nie pomaga przebudowanie cdrtools z cvs-u. Podejrzewam
tutaj glibc - robiłem ostatnio update na kolejne wersje z ftp-a .....
--
Jacek Rzęsista
GG 61213