pierwszy kontak ze SPECEm kdmud2

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Nie, 8 Lut 2004, 08:29:56 CET

Witam,

> in the prefix, you've chosen, are no KDE headers installed. This will
> fail. So, check this please and use another prefix!
> b^(3)?d: B^(3)e^dny status wyj?cia z /var/tmp/rpm-tmp.69389 (%build)

Spec jest niedokonczony (tutaj akurat wyszedl brak w BuildRequires)
ze wzgledu na to, iz nie chce sie zbudowac. Pisalem w tej sprawie
do tworcow kmuda ale milcza juz ~kila miesiecy. Nie wiem... moze
probowalem skompilowac na zbyt nowym KDE, moze u nich cos nie tak?
Nie wiem... nie znam sie...

> skad dociagnac brakujace paczki?

Huh, to jest dobre pytanie ;)
Z klientow mudowych pod Linuksa moge polecic tf oraz xpertmud.
Ani w jednym ani w drugim niczego sobie nie 'wyklikasz', tak samo
nie maja mappera (z tego co widzialem w cvs xperta trwaja nad nim
prace).

pozdrawiam,
Piotr Koczur