mozilla i gtk+2?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 8 Lut 2004, 14:42:56 CET

On Sun, 8 Feb 2004 14:34:52 +0100
Piotr 'Drozdo' Drozdowski <drozdo w pf.pl> wrote:

> U mnie nie dziala ani na 2.2 z ac, ani an 2.3 z nest-test :-)
> Wiadomo co ejst popsute i kiedy będzie sprawne?
> p.

rpm -q atk glib2 gtk+2 pango
prawdopodobie masz burdel po experymentach z gtk+2-2.3.*, proponuje
odinstalować powyższe pakiety z --nodeps -N, pousuwać ręcznie po nich
pozostałości i ponownie zainstalować. i o ile mi wiadomo nic nie jest
popsute i cały czas jest sprawne (mozilla czy gtk+2-2.4.*).

--
Fryderyk Dziarmagowski