mozilla i gtk+2?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 8 Lut 2004, 15:00:14 CET

On Sun, 8 Feb 2004 14:47:06 +0100 (CET)
pbern w pbern.biz wrote:

>                                                       ^^^^^
> ja bym tego burdelem nie zazwal ;)
> atk-1.5.2-1
> glib2-2.3.2-1
> gtk+2-2.3.2-1
> pango-1.3.2-1

to jest stuff dla odważnych, który docelowo ma być binarnie kompatbilny
wstecz. ile w tym prawdy przekonamy się po wydaniu stabilnych wersji.

> a co do rzeczy okolo g2.. to pelno rzeczy sie wywala podczas
> budowania...
[...]
> dodam ze cale g2 dzis przebudowalem..
> i nie dalo sie zbudowac:
> gal  gconf-editor  gd  gedit2  ggv  gnome-alsamixer  gnome-desktop
> gnome-system-monitor  gnucash  gtkhtml  gtkmm nautilus nautilus-media

j.w., z 2.2.4 wszystko się buduje i działa. teoretycznie powinno sie z
2.3.* zbudować jeśli wypieprzysz DISABLE_DEPRECATED i okolice z
makefileów. ale czy to ma sens wobec tego co jest na -r DEVEL ?
(gnome-2.5)

--
Fryderyk Dziarmagowski