Exim + Lista dyskusyjna

Pawel Koska poul w pf.pl
Pon, 9 Lut 2004, 09:55:48 CET

Witam

Mam sobie serwer pocztowy jest to Exim, chcialbym takze uruchomic tam mala
liste dyskusyjna, cos mniej wiecej jak pld-users-pl w pld-linux.org tylko ze o
wiele mniejsza.  Mialo by byc tylko z 15 czlonkow tej grupy.
Nie wiem jak to zrobic, czy instalowac jakiegos mailmana, czy wystarczylo by
zrobic jakis dziwny wpis w /etc/mail/aliases tylko jak on powinien wygladac
??
Tak:
lista:          poul w pf.pl,user1 w wp.pl
Tylko wpisywac tam kilkanascie adresow ?? A moze dalo by sie zrobic....
lista:		/etc/mail/lista
i w tym /etc/mail/lista wpisac adresy email ??

Ogolnie chodzi by wyslana wiadomosc dostawal kazdy zapisany.

Ps. Probowalem mailman'a, ale cos mi nie chce to zadzialac :-( Pewnie znowu
cos zle zrobilem, albo jak zwykle nie doczytalem :-(

Dzieki za pomoc, ew. linki gdzie taka pomoc uzyskam

Pozdrawiam
Pawel