wine, winex PLD i winex

Pon, 9 Lut 2004, 12:25:31 CET

Użytkownik Michał Raś napisał:

> Witam
>
> czegoś nie rozumiem znalazłem u nas
>
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/winex.spec
> w srodku mozna sie doszukac takiego adresu
>

> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/wine.spec
>
> a zarazem w necie
> http://cvs.transgaming.org/cgi-bin/viewcvs.cgi/winex/
>
> to ile tych wersji?
> i na czym mozna sobie miło w Max Payna pograć jak juz mamy wolne.

Na jednym i drugim.
Kiedyś to odpalałem na zwykłym wine.
Tylko z instalacją były kłopoty, a to dcom98.exe, a to ustawienia dirctx.
Sporo się nagimnastykowałem, ale się da, to wiem.

Winex to płatno/bezpłatna na licencji Alladin wersja od transgaming.
Specjalnie tuningowana do gier, ale za darmo możesz mieć tylko wersję z cvs.
Nota bene - nigdy mi na tym nic nie chciało działać.
A wine z winehq.org jest normalnie na GPL.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org