[Ac] Mozilla

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pon, 9 Lut 2004, 13:57:52 CET

Mam pytanie.
W Ra musiałem się pomęczyć z czcionkami w konquerorze,
a w mozilli dobre były od kopa.
A w Ac konqueror ma super a w mozilli można się załamać...
Czegoś może mi brakuje?
Jakie czcionki powinienem mieć aby było prawidłowo?
Druga sprawa.
Chciałem skorzystać pod Ac z czegoś takiego co się nazywa
bankowość elekroniczna - czyli bank KB24 (www.kb24.pl).
Potrzebna jest wirtualna maszyna javy.
Ściągnąłem binarki: java-sun, java-blackdown, ibm-java.
Zrobiłem sobie wszystkie i mimo to na żadniej nie chce działać w/w strona.
Na tej stronie (demo.kb24.pl) jest demo serwisu, mógłby ktoś sprawdzić?
Bo w Ra działało w konquerorze, mozilli nie bo jest za stara (dopiero od 1.4),
wypróbowane z java-blackdown.
A w Ac wcale nie chce.
Jak jakieś szczegóły potrzebne to napiszę z domu bo w domu mam Ac...

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy