ksmserver SIGSEGV

Piotr piotrm w projekt-sp.com.pl
Pon, 9 Lut 2004, 16:16:39 CET

Rad wrote:

> Wielkie dzięki, pomogło. Przyczyna banalna, alej jej wykrycie już nie. W
> jaki sposób instalowałeś Ac: za pomocą instalatora czy w chroot'cie z
> poziomu Ra?

no tak:) caly wieczor i pol nocy z tym walczylem, a co do Ac to najpierw
buduje z cvsu z wlasnymi optymalizacjami pakiety a pozniej to juz lapie
co popadnie byle wystartowac kompa, w tym przypadku PLD Live mi
posluzylo, pozniej tylko poldek --instal-dist, chroot, pokonfigurowac
reboot i gotowe. Ale to troche pracochlonne szegolnie kompilacja calosci:)

--
modzel