Nest z NPTL oraz TLS

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 9 Lut 2004, 17:00:22 CET

On Mon, Feb 09, 2004 at 01:44:45PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Mon, 09 Feb 2004 12:20:04 +0100
> Wieslaw Kierbedz <WieslawKierbedz w farba.eu.org> wrote:
>
> [...]
>
> chce sie budować, i robi to bez najmniejszego problemu. to, że masz
> rozkonfigurowany system to już inna sprawa ;)
Coś ci jest na rzeczy.
Poprzednio darło się o kernel-headers < 2.5.
Dzisiejszy cvs krzyczy o nie na moim serwerze (do tego tylko mam dostęp
w tej chwili).
A żadnych linux-libc-headers, to ja nigdy nie widziałem, ani na
serwerze, ani na desktopie.
A może akurat wczorajszy snap miał coś inaczej w specu?
Dopiero doma posprawdzam.
Anyway - katalogu domowego żadnego usera nie mam w /etc/ld.so.conf.
Aż takich cudów, to nigdy nie wyczyniałem.