AC: lyx

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 9 Lut 2004, 23:20:32 CET

Dnia poniedziałek 09 luty 2004 19:55, Grzesiek Sojka napisał:
> Mam maly problem lyxem. Ogolnie dziala ale nie moge wlaczyc
> podglady. Nie ma w menu w  opcji View podopcji DVI. Po wcisnieciu ^d
> dostaje komunikat, ze nie wie jak exportowac do DVIja. Przypuszczam, ze
> brakuje mi jakis pakietow. Jesli u kogos to dziala to prosze o przyslamie
> mi listy zainstalowanych pakietow z rodziny tete-*. Jesli ktos byl by tak
[...]
Próbowałeś zrobić "akcję total", czyli zainstalować na chama wszystko z
tetex-* ? Jeśli zadziała to wtedy można odinstalowywać, aż przestanie
działać. Spróbuj.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498