PHP 4.3.4 - nie buduje się na Ra :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 10 Lut 2004, 09:03:33 CET

Witam,

Po dłuższych przygotowaniach udało mi się ROZPOCZĄĆ kompilację php 4.3.4-3
na Ra. Wymagało to wielu zmian, m.in. przekompilowaniu najnowszych libtool,
automake i autoconf do wersji:

libtool-1.5-14
automake-1.8.2-1
autoconf-2.59-2

W końcu udało mi się rozpocząć tę kompilację... i niestety się wywaliło.
Niestety nie bardzo wiem co tu może być przyczyną, pewnie nadal coś nie tak
z libtool/autoconf...

Log z kompilacji taki:

http://www.hybrid.pl/~joshua/php-err.txt

Jeśli o środowisko chodzi - czyste Ra+updates(general,security).

Bardzo proszę o pomoc - muszę mieć php 4.3, a zmiana na AC nie wchodzi w grę
- to jest serwer produkcyjny i nie mogę ryzykować że wszystko padnie przez
czyjeś eksperymenty... :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki