[Ra] nut i UPS Orvaldi 600

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 10 Lut 2004, 11:51:58 CET

Dnia wtorek 10 luty 2004 11:52, Adam Jurkiewicz napisał:

> Dzieki - oto małe konkretne pytanie :
> w /etc/ups/ups.conf mam
> [orvaldi]
>     driver = megatec
>     port = /dev/ttyS1
>     desc = "Serwer"
> A komenda .....
> [root w xx-klient root]# upscmd -l orvaldi
                                   ^^^^^^^
Może raczej upscmd -l localhost
U mnie to zwraca coś takiego (te śmieci na końcu też):
# upscmd -l localhost
Instant commands supported on UPS [localhost]:

Description fetch failed: Instant command not supported
č˙ż -

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498