problem z mySQL - poczatkujacy urzytkownik

px px w inteks.com.pl
Wto, 10 Lut 2004, 12:41:20 CET

Dnia wto 10. luty 2004 10:46, Łukasz Maśko napisał:

> Odpal najpierw
> /etc/rc.d/init.d/mysql init
> a dopiero potem
> /etc/rc.d/init.d/mysql start
> Powinno pomóc.
No to się podepne ;)
PLD AC+2.6, Mysql instalowany z paczki.
Przy mysql init hałasuje o brak tabel userów (i o coś jeszcze, ale dosłownie
nie pamiętam).
Po przestudiowaniu http://www.mysql.org doszedłem do wniosku, że _przed_ mysql
init trzeba te tabele założyć, i że służy do tego skrypt mysql_install_db.
Fajnie, tylko takowego nie ma ... locate, find i inne takie pokazują pustkę...
W odruchu rozpaczy zbudowałem pakiet ze speca - w
.../BUILD/mysql-4.0.17/scripts ten skrypt jest... i tylko tam, nawet po
reinstalacji mysql.
Uruchomiłem go stamtąd i dalej mysql init itd... poszło gładko.
Czy jednak w rpm skrypt mysql_install_db (i inne też) nie powinien być?

Pozdr.
Paweł