Squid i swap i inne

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 10 Lut 2004, 15:01:22 CET

>Najlepiej jakbyś zacytował to orginalny angielski komunikat.
[root w iwi squid]# squid -z -F
2004/02/10 14:38:25| WARNING cache_mem is larger than total disk cache
space!
2004/02/10 14:38:25| Creating Swap Directories

>Bo 'cache_mem' dotyczy pamięci RAM. Na 256MB mam tam 16MB.
skoro dotyczy RAM to dlaczego komunikat powyzszy generuje tylko do obnizenia
w granicach swap.
ponizej 128MB juz komunikatu nie ma. Ale skoro to jest RAM to obnizylem do
8MB
Zabacze pozniej czy jest OK.

iwi