problem z mySQL - poczatkujacy urzytkownik

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Wto, 10 Lut 2004, 19:40:39 CET

Użytkownik Łukasz Maśko napisał:
> Dnia wtorek 10 luty 2004 12:41, px napisał:
> [...]
>
> Niestety, na AC się nie rozeznaję. Ja mam tylko Ra 1.1, ale może ktoś inny
> pomoże.
instalowalem ostanio na AC zadnego skryptu ekstra nie odpalalem
jedyne co to najpierw /etc/rc.../mysql init
potem te trzy linie co wyzuci o ustawienie haslo
a potem /etc/.../mysql start
a i jest problem ze musisz zmienic prawa do katalogu nie pamietam
ktorego ale bylo to ostatnio tu albo na devel
i dzial wspaniale
acha i w pliku mysql musisz odhaszowac jedna linie by ci sie nie plol
podczas stawania ale jka tego nie zrobisz to tez bedzie chodzic

--
pozdrawiam