AC: lyx

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 10 Lut 2004, 22:56:26 CET

Dnia wtorek 10 luty 2004 20:16, Grzesiek Sojka napisał:
[...]
> Poskutkowalo dopiero odinstalowanie pakietu lyx i zainstalowanie go
> ponownie. Nie wiem dlaczego ale uzycie opcji Edit->Reconfigure nic nie
> dalo. Skasowanie katalogu ~/.lyx tez nie pomoglo.
[hint] Może to kwestia jakiegoś _globalnego_ pliku z konfiguracją? W
momencie instalowania lyx-a po zainstalowaniu właściwych pakietów tetex-a
ponownie instalowany lyx się poprawnie skonfigurował. Trochę wróżę z fusów
;-)
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498