freetype

prymitive prymitive w go2.pl
Śro, 11 Lut 2004, 12:48:39 CET

Czemu czcionki ttf w mozilli (gtk1) przy włączonym hintowaniu są miejscami
poszarpane? Jak wyłącze hintowanie to sie robią grube i rozmyte aż oczy bolą.
Doinstalowałem sobie ttfy z windowsa i jeśli ustawie sobie tahome jako
domyślną dla kde to wygląda ona badziewnie, coś nie tak z freetypem?? Może
można dossać jakiś lepszy pakiecik, tylko skąd? Właśnie przesiadłem sie z
Mandrake'a i PLD robi na mnie jak najlepsze wrażenie (niby alpha3 a mam z nią
mniej kłopotów niż z MDK final :) tylko w Mozilli strony zaczeły wyglądać nie
najlepiej a do Konquerora nie moge sie przekonać.