PHP 4.3.4 - nie buduje się na Ra :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 11 Lut 2004, 14:21:48 CET

On Tue, 10 Feb 2004, Jacek Osiecki wrote:

> No to teraz dodam jeszcze, że DOKŁADNIE tak samo wywala się kompilacja php
> 4.2.3-12 z Ra-updates-general.

Wróciłem z libtool, automake i autoconf do wersji takiej jak w Ra + updates,
za to zostawiłem nowe gd, przekompilowane na tych wyższych wersjach (przy
niższych nie chciało się skompilować). Potem przebudowałem php - żeby się
skompilowało przy nowym GD tzreba było przerobić źródła w paru miejscach...

Skutek? Jest antyaliasing w php-gd :)

Jeśli ktoś chętny, to mogę wystawić - w zasadzie wystarczy php-gd-4.2.3-12b
gd-2.0.21-1...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki