WEbalizer.

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Śro, 11 Lut 2004, 14:35:22 CET

On Tue, 10 Feb 2004 08:27:41 +0100
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> napisał(a):

> Czy ktos moze wie jak zmusic webaliZera do pokazywania wiecej niz
> ostatnich 12 miesiecy ?
> googlowalem, zagladalem do zrodelek (fe) i nic nie wywnioskowalem.
>
> Moze ktos juz przez to przeszedl ?

ja to przechodzę i nie mogę ....
jak coś znajdę to Ci prześlę, na razie doszedłem do rozpaczliwego
trochę wniosku i będę dane webalizera pakowal do postgresa lub
inne bazy :-(
przetwarzając przy tym dane wynikowe chyba że mi się zechce
dopisać coś do webalizera do współpracy z bazą danych.

powodzenia
Grzegorz