[Ra] nut i UPS Orvaldi 600

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 11 Lut 2004, 15:14:00 CET

Dnia śro 11. luty 2004 14:22, Adam Jurkiewicz napisał:
[...]
> [orvaldi]
>     driver = masterguard
>     port = /dev/ttyS1
>     desc = "Serwer"
Na szybko - wyrzuć tą ostatni ą linijkę. Specjalnie wczoraj testowałem i
dopisałem to do konfiguracji. Jak to jest to moduł masterguard po prostu
nie chce wstać. I stąd taki efekt. Miałem dokładnie to samo.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498