Karta wireless

Luk0 luko w munet.eu.org
Śro, 11 Lut 2004, 16:07:08 CET

> Mam proste pytanie, szukam w miarę taniej karty sieciowej 802.11b na
> złączu PCI działającej od kopa pod linuxem. Nie interesuje mnie jakieś
> dłubanie, chodzi o sprzęt sprawdzony i działający na w miarę nowych
jajkach.

Witam, odrazu odradzam zakup jakiej kolwiek karty WL marki planet, bo to ma
nawet problemy z funkcjonowaniem pod winzgrozą. Najlepiej pod tym względem
wypada chyba REALTEK RTL 8180L, nawet są sterowniki dla linux`a, także
proponuję D-LINK DWL-510 - co do tych 2 kart wiem że nie ma problemu z
obsługa pod linuxem.