PLD + bgp

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 11 Lut 2004, 16:25:06 CET

In article <20040211161131.49316aae.Grzegorz.Mlonek w infor.pl> you wrote:

> o ile pamiętam zebra jest nie rozwijana od pewnego czasu za to jej kontynuacją
> jest quagga:

Jest, z tym że stało się tam niej więcej to samo co z PLD/KLD :>

> http://www.quagga.net/

Z quagga nie chce działać mi z interfejsami ATM, ma ktoś może jakiś pomysł?
Wysłałem zgłoszenie do ichniejszej bugzilli, ale nikt nie raczył się odezwać.
Z Zebrą jest OK. Źródła niespecjalnie mi się chce porównywać. :>

--
*[ ŁT ]*