2.6.2 i problem z napędem cdrom

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Śro, 11 Lut 2004, 18:33:21 CET

Dziś odkryłem, że problem dotyczy tylko i wyłącznie odczytu większych
plików (tak na oko >20kB). Mogę przeglądać zawartość katalogów na
płycie czy przeglądać pliki tekstowe, jednak próba skopiowania czy
otwarcia czegoś większego (film, mp3) kończy się takim oto wpisem w
/var/log/kernel:

Feb 11 18:25:26 arrakis hdc: command error: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
Feb 11 18:25:26 arrakis hdc: command error: error=0x50
Feb 11 18:25:26 arrakis end_request: I/O error, dev hdc, sector 100
Feb 11 18:25:26 arrakis Buffer I/O error on device hdc, logical block 25

Nikt nie ma żadnego pomysłu co możnaby z tym zrobić?

--
Paweł Marek Zaskórski
JID: pmz w jabberpl.org