mii-tool nie dziala ...

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Śro, 11 Lut 2004, 21:56:42 CET

On Wed, 11 Feb 2004 17:54:36 +0100 (CET)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> wyprodukował:

> A ethtool ?

Ethtoolsem nie zmienisz trybu... ja próbowałem i d..a.

Rozwiązanie jest takie, po prostu possać źródło ze strony:

http://www.scyld.com/diag/index.html

pobrać wybraną karte i skompilować. Instrukcje są na dole w przykładowym
pliku. Dodam że kompilacja sie powiedzie na RA, na AC niestety nie ruszyło.
Jak ktoś chce to mam skompilowany mii-diag-static który działa na 8139too
(sam używam) ze stronki mojej:

http://klub.chip.pl/pawcio_s/linux/mii-diag-static

napewno komuś sie przyda..
U mnie na 2.6.x tylko to działa, z paczek nic nie działa.

PS. Skoro kernel 2.6.x ma być defaultowe, to przydałoby sie żeby jednak ten
mii-tool wspierał również to jądro. Pod 2.4.x działa ten mii-tool z paczek.

Pozdrawiam PawciooS