NVidia i XFree - nieokreslony blad

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 12 Lut 2004, 14:16:57 CET

> A ja wczoraj próbowałem na 2.6.2 i nic :(
> Najpierw pisał, że wymaga kernel-headers < 2.5

dokladnie tak bylo ale sciagnalem jeszcze raz baze specow i juz powinno byc
ok.
rpm>#cvs co SPECS
i potem
SPECS>#./builder -bb -v -r LINUX_2_6 kernel-video.nvidia.spec (tez pisze z
pamieci ale mniej wiecej tak to wygladalo) ktos juz wczesnej na grupie pisal
o tym
Potem
SPECS>$./builder -bb XFree-driver-nvidia.spec
i gotowe
Pozdrawiam
IWI