Baaaarrrrrdzo wolne polaczenie poprzez ssh

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pią, 13 Lut 2004, 00:29:28 CET

02/12/2004 09:12 PM, PLD Linux wrotek:

> moj qmpel miał takiego intela... włóż ta karte za pare godzin do kompa i
> znowu będzie działała - niestety coraz wolniej:)

Może to nie o tej karcie. Ale jedna z kart Intela ma właśnie taki
problem. Słyszałem kiedyś anegdotkę, że hakerzy Linuksa nie mogli sobie
z nią poradzić i sprawdzili jak to Windows w swoim sterowniku robi.
Okazało się, że Windows co jakiś czas ją resetuje. Nie było wyjścia - to
samo zrobiono w Linuksie. Ale to może całkiem inna historia....

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/