alsa

prymitive prymitive w go2.pl
Pią, 13 Lut 2004, 10:49:35 CET

On Thursday 12 of February 2004 21:37, prymitive wrote:

> Niestety, ale jestem przekonany że to coś innego, na bank nie jajko i
> moduły, na bank nie alsamixer, więc co innego może blokować mi dźwięk??
A jednak alsamixer, a dokładnie:
jeśli mam włączony 'IEC 958 Capture Monitor' to dźwięk ginie, jeśli go wyłącze
to jest, ale to dziwne bo pod Mandrake'iem i własnoręcznie kompilowaną alsą
nigdy nic takliego sie nie działo, pewnie ta alsa-lib z PLD ma wkompilowaną
obsługe czegoś czego nie miała tamta i stąd zgrzyty, wielkie dzięki za
pomoc :)