PureFTPd

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Pią, 13 Lut 2004, 19:18:41 CET

Witam

ech to znowu ja :)
mam taka uklad 3 komy w sieci
A - PLD z PureFTPd
B - Win
C - czyjsc z jakims ftp

jak A sciaga po ftp z A (localhost) idzie jak burza 2000kb czy cos kolo
tego jak wysyłam podobnie (czyli ftp otwarte na maxa)
jak B sciaga po ftp z A predkosc gora 15kb jak wysyła 1000kb
jak B sciaga z C predkosc znow maxymalna 1000kb
jak A sciaga z C predkosc na maxa 1000kb

co moge miec zle ustawione u siebie ze tylko 20kb na zewnatrz wychodzi?

nic nie przycinalem a magikowi co byl u mnie juz nie wierze. (zaczol od
tego ze pakiety z pld.org.pl zaczol sciagac)

--
pozdrawiam